Mijn winkelwagen

Sluiten

Algemene Voorwaarden - Simpele versie

Algemene Voorwaarden

De simpele versie lees je hieronder.

Lees je liever de stugge juridische tekst? Klik dan hier.


DEFINITIES
Artikel 1.

In een poging deze voorwaarden simpel, begrijpelijk en enigzins leuk te houden.

  • Jij = Klant = Koning 
  • Service = De fantastische behandeling, al zeggen we het zelf 

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
Artikel 2.

  1. Leuksteshirtjes.nl is een concept van AmCult BV
  2. Je kunt ons zo bereiken:
    Bellen: +31642348196
    Mailen: hello@leuksteshirtjes.nl
    Kijken: Instagram: @Leuksteshirtjes
    Vrienden worden: Facebook.com/Leuksteshirtjes
    Schrijven:
    Herengracht 418D
    1017BZ Amsterdam 

    Locatie van de operatie: 
    LeuksteShirtjes.nl
    Veursestraatweg 220
    2265 CK Leidschendam

    Retouren:
    LeuksteShirtjes.nl
    Veursestraatweg 220
    2265 CK Leidschendam

    We proberen 7 dagen per week telefonisch bereikbaar te zijn:
    - Maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur
    - Zaterdag en zondag van 13.00 uur tot 16.00 uur

  3. En mocht je hier nog iets aan hebben:
    KvK-nummer: 69008930

TOEPASSELIJKHEID
Artikel 3.

Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, vinden wij het belangrijk dat je de voorwaarden kent. Er staat in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten.

Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij bepaalde producten.
Dat laten we je dan weten :)


HET AANBOD
Artikel 4.

We vermelden altijd wanneer, hoe en wat je iets kunt kopen. We vermelden de prijs en geven aan of je kunt ruilen en tegen welke voorwaarden.

Staat er een foutje op een van de productpagina’s? Laat het ons weten! We willen ons er zoveel mogelijk aan houden, maar soms maak je gewoon vergissingen en/of foutjes. We geven dat dan ook toe.


DE OVEREENKOMST
Artikel 5.

Als je een bestelling plaatst, krijg je een bevestiging per e-mail. Daar staat in principe alle informatie die je nodig hebt over je bestelling.

Het is altijd handig deze digitale bon goed te bewaren.

HERROEPINGSRECHT
Artikel 6.

Ben je niet blij met het product of had je iets anders verwacht? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We kunnen je dan een nieuw product toesturen of het geld terugstorten.

Geld terug?
Je krijgt het geld teruggestort op je rekening zodra wij je retour hebben verwerkt. Het verwerken van retouren kan tot twee weken duren.

VERPLICHTINGEN TIJDENS DE BEDENKTIJD
Artikel 7. 

In de bedenktijd mag je het product gebruiken of uitpakken in zoverre dat het nog verkoopbaar is. 

Retour aanvragen
Zodra je iets retour wil sturen, vraag je dit aan onder vermelding van het ordernummer en product waar het om gaat. We verwerken je aanvraag door een melding aan te maken in ons systeem, je krijgt hier van ons een bevestiging van.  

Verzendkosten
Verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening. 

(Ja, iets om rekening mee te houden. Maar anders zouden we heel snel failliet gaan. In de toekomst willen we daar een antwoordnummer voor, voorlopig nog even zo.)

 


DE PRIJS
Artikel 8.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. 

Normale verzending is altijd €5,95.


CONFORMITEIT EN GARANTIE
Artikel 9.

Jij hebt recht op een goed product. Is er iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je op.

LEVERING EN UITVOERING
Artikel 10.

We doen ons best om het zo fijn en makkelijk mogelijk voor je te maken. Bestel je iets voor 14.00 uur, ontvang je het meestal al de volgende dag. Als slag om de arm houden we 2 dagen bezorgtermijn aan. 

Als de bezorging van het product langer duurt, laten we je dat zo snel mogelijk weten. 

Als we een besteld product niet meer kunnen leveren, krijg je natuurlijk je geld terug. Als je het oké vindt, bieden we je een alternatief aan. 

Als een product stuk of kwijt raakt voordat het bij jou is afgeleverd, nemen wij het op met de post verwerker. 

BETALING
Artikel 11.

Als je vooruit betaald, maken we vrijwel direct na ontvangst je bestelling in orde. 

Vooruit betalen doe je door te betalen met:

  • iDeal
  • PayPal

Ook bij betalingen met creditcard, maken we vrijwel direct na ontvangst je bestelling in orde. We bieden creditcard betalen is achteraf betaal methode aan, daar we het bedrag pas innen wanneer jij het product al hebt ontvangen.  

  • Creditcard


KLACHTENREGELING
Artikel 12.

Klagen is slecht voor de gezondheid. Soms is het terecht en soms wil je gewoon even gehoord worden. Hoe dan ook: Vervelend. Wij doen ons best om je klacht te verhelpen. Een echte procedure hebben we daar nog niet voor. 
Maar zet voor het gemak NOU JA ZEG?! In het onderwerp, dat straalt een bepaalde urgentie uit.

Je krijgt binnen 2 tot 4 dagen een antwoord voor ons. We proberen je direct te helpen, nemen contact met je op of laten je weten hoeveel tijd we nodig hebben om er in te duiken / op te lossen.

GESCHILLEN
Artikel 13.

Komen we er echt niet uit? Dan kun je er een zaak van maken. Met rechters. En advocaten. 

En misschien kunnen wij dan de boel sluiten, maar als je daarvoor kiest respecteren we de keuze.


AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN
Artikel 14.

Zo, dit waren ze dan: onze algemene voorwaarden. Hopelijk was het duidelijk, behapbaar en heb je alles eruit kunnen halen wat je wilde weten. 

Wanneer wij in de toekomst iets veranderen aan de voorwaarden, zie je dat terug op onze website. We zorgen er voor dat deze niet nadelig zijn voor jou.