Mijn winkelwagen

Sluiten

Ruilen, Retouren & Service

Als je een bestelling plaatst, krijg je een bevestiging per e-mail. Daar staat in principe alle informatie in die je nodig hebt over je bestelling. 

Het is altijd handig deze digitale bon goed te bewaren, met het ordernummer wat erin staat kun je een retour aanvragen.  

Ruilen
Toch een maatje groter of kleiner van die ene trui? Of komen je ogen beter uit bij een blauw shirt? Ruilen kan altijd. Stuur een mailtje naar hello@hiddencherry.com.

Het nieuwe product wordt verstuurd wanneer het oude product ontvangen en verwerkt is. 

Retouren
Ben je niet blij met het product of had je iets anders verwacht? Dan mag je het altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We kunnen je dan een nieuw product toesturen of het geld terugstorten. 

Geld terug
Je krijgt het geld teruggestort op je rekening zodra wij je retour hebben verwerkt. Het verwerken van retouren kan tot twee weken duren. 

Retour aanvragen
Zodra je iets retour wil sturen, vraag je dit aan onder vermelding van het ordernummer en product waar het om gaat. We verwerken je aanvraag door een melding aan te maken in ons systeem, je krijgt hier van ons een bevestiging van. 

Verzendkosten
Verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening. 

(We know, bleh. Maar anders zouden we heel snel failliet gaan. Toekomst: Antwoordnummer. Nu: houtje bijten :p)

Voorwaarden
Wil je het product ruilen of retourneren? No problem, maar zorg dan wel dat het product verkoopbaar blijft. Dat houdt in dat je het product mag gebruiken of uitpakken net zoals je dat in een winkel zou doen. 

Sommige sieraden die we verkopen, kunnen we niet terug nemen als deze uit de verpakking zijn gehaald i.v.m. hygiëne.